Cariere

1. Contabil senior

Candidatul ideal

- Cunostinte avansate de contabilitate financiara;
- Cunostinte solide ale legislatiei si procedurilor financiare romane;
- Experienta de minimum 3 ani in domeniu;
- Experienta intr-o firma de contabilitate- constituie avantaj;
- Studii superioare cu specializare in domeniul financiar contabil;
- Bune cunostinte utilizare PC, utilizare Pachet Office;
- Cunostinte limba engleza constituie un avantaj;
- Persoana dinamica, organizata.

Descrierea jobului

• Contabilul va verifica înregistrarile cronologice şi sistematice a tuturor operaţiunilor financiar-contabile angajate de societate in conformitate cu legislatia in vigoare si cu procedurile interne;
• Se va ocupa de inchiderile lunare/trimestriale;
• Va intocmi declaratiile lunare/trimestriale, bilanturi;
• Va pregati diferite rapoarte si situatii solicitate de client.


Trimiteti un CV insotit de o scrisoare de intentie la contact@unioncont.ro


2. Contabil junior

Candidatul ideal

- cunostinte de contabilitate primara;
- studii superioare in contabilitate;
- cunostinte Pachetul Office;
- permis de conducere constituie avantaj;
- cunostinte limba engleza constituie un avantaj;
- persoana dinamica, organizata.

Descrierea jobului

• Contabilul junior va asigura înregistrarea cronologică şi sistematică a operaţiunilor financiar-contabile angajate de societate in conformitate cu legislatia in vigoare si cu procedurile interne.
• Opereaza, conform procedurilor aferente, in sistemul informational contabil urmatoarele: facturile de vanzare;facturile furnizorilor de servicii , utilitati si alte cheltuieli operationale.


Trimiteti un CV insotit de o scrisoare de intentie la contact@unioncont.ro


3. INSPECTOR RESURSE UMANE

CANDIDATUL IDEAL:

- Experienta minim 3 ani pe un post similar;

- Studii superioare;

- Cunostinte de limba engleza la nivel mediu, scris si vorbit;

- Atestat inspector resurse umane.

- Cunostinte bune de operare PC, Microsoft Office;

- Foarte bune cunostinte privind legislatia muncii si sistemul romanesc de salarizare;

- Capacitate de organizare si disciplina a muncii;

- Putere de concentrare, seriozitate;

- Simtul responsabilitatii.

- Capabil de lucru in conditii de stres si termene precise;

- Constiinciozitate, atitudine proactiva, comunicativitate.

ADMINISTRARE DE PERSONAL SOCIETATE SI CLIENTI:

- Se ocupa de intocmirea formelor de angajare pentru noii angajati (programare medicina muncii, programare protectia muncii, intocmirea documentelor necesare angajarii, in conformitate cu ultimele modificari legislative);

- Raspunde de inregistrarea contractelor de munca, a modificarilor aferente contractelor de munca in baza de date si transmiterea Revisal-ului in termenele legale in vigoare;

- Este responsabil de intocmirea si eliberarea adeverintelor la cererea salariatilor, in conformitate cu prevederile legale;

- Se ocupa de intocmirea si fluxul documentelor de suspendare, incetare a contractelor de munca;

- Raspunde de alcatuirea dosarelor de personal prin colectarea documentelor necesare, verificarea conformitatii acestora;

- Intocmeste rapoarte specifice activitatii de administrare personal;

- Administreaza relatia contractuala cu furnizorul de servicii de medicina muncii si protectia muncii prin transmiterea lunara si periodica a informatiilor aferente acestor arii(programre control medical periodic, programare instructaj periodic, arhivare fise aptitudini);

- Raspunde de intretinerea bazei de date cu concedii medicale/concedii fara plata/concedii 57nm n mnmmmmmibere, in conformitate cu legislatia in vigoare;

- Este responsabil de administrarea relatiei cu ITM – ul:

- Ofera informatiile cerute in cazul controalelor ITM;

ADMINISTRARE SALARIZARE SOCIETATE SI CLIENTI:

- Se asigura de primirea tuturor pontajelor;

- Verifica corectitudinea pontajelor primite;

- Introduce in softul de salarii toate datele implicate in calculul salarial lunar;

- Raspunde de administrarea avansurilor salariale prin emiterea statelor de plata, raportare, arhivare, etc, in conformitate cu procedura in vigoare;

- Se ocupa de verificarea calculului salarial efectuat;

- Comanda si distribuie tichetelor de masa;

- Raspunde de gestionarea platii salariilor (relatia cu celelalte departamente ale companiei implicate in plata salariilor cat si relatia cu banca-daca este cazul).

- Respecta politica de confidentialitate impusa de regulamentul intern si contractul individual de munca.

BENEFICII:

- Posibilitati de invatare si dezvoltare in cadul companiei;

- Salariu fix

Trimiteti un CV insotit de o scrisoare de intentie la contact@unioncont.ro

×Website-ul nostru foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul pentru folosirea acestora. Pentru mai multe detalii consultați politica noastră de confidențialitate.