Administrare Personal si Salarizare

Administrare Personal si Salarizare

Oferim servicii de consultanta si externalizarere privind salarizarea (payroll) si administrarea personalului, intocmirea actelor privitoare la personal si elaborarea cadrului legal de desfasurare a activitatii.

 

Administrare Personal
  • Intocmire dosare de angajare
  • Intocmire contracte individuale de munca
  • Inregistrare contracte individuale de munca in Revisal
  • Intocmire fise de post
  • Intocmire acte aditionale la contractele individuale de munca
  • Intocmirea documentatiei pentru incetarea/ modificarea/ suspendarea contractelor individuale de munca
  • Actualizarea dosarelor de personal: actualizarea informatiilor privind Casa de asigurari de sanatate, persoane aflate in intretinere, persoane coasigurate, realizarea altor venituri etc.
  • Intocmire decizii de incetare contracte de munca
  • Intocmire adeverinte de vechime
  • Intocmire adeverinte pentru medicul de familie, banca, etc.
  • Intocmire note de lichidare

 

Salarizare
  • Intocmire state de salarii
  • Intocmire si transmitere Revisal
  • Intocmire si transmitere declaratie 112
  • Calculul si evidenta concediilor medicale
  • Calculul si evidenta concediilor de odihna
  • Calculul impozitelor pe salarii
  • Calculul contributiilor la salarii
  • Intocmire si depunere Declaratii fiscale
  • Intocmire dosar recuperare creante aferente concediilor medicale (Dosar FNUASS)

Ai nevoie de acest seriviciu? Trimite-ne un mesaj!

×Website-ul nostru foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul pentru folosirea acestora. Pentru mai multe detalii consultați politica noastră de confidențialitate.